آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح در تنگستان

عملیات اجرایی هزار واحد مسکونی روستایی از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و طرح توسعه ۴ هزار قطعه ای مجتمع صنعتی پرورش شتر مرغ در شهرستان تنگستان آغاز شد.

 در آیینی با حضور استاندار و معاونان عمرانی و اقتصادی استاندار بوشهر، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس و جمعی از مدیران  در روستای کاکلی تنگستان، عملیات اجرایی هزار واحد مسکونی روستایی از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در تنگستان آغاز شد.

فرماندار تنگستان روز پنجشنبه در این آیین اظهار کرد: ۴۵۰ واحد مسکن روستایی و ۵۳۰ هزار متر مربع آسفالت روستایی ر تنگستان از ابتدای دولت تاکنون انجام شده است.

لطفی افزود: میزان مقاوم سازی مسکن روستایی در تنگستان از ۵۳ درصد به ۵۷ درصد رسیده و با این یک هزار واحد این رقم از متوسط مقاوم سازی استان بیشتر خواهد شد.

آغاز عملیات احداث طرح توسعه ۴ هزار قطعه ای مجتمع صنعتی پرورش شتر مرغ

در ادامه برنامه های هفته دولت و با حضور استاندار بوشهر، عملیات احداث طرح توسعه ۴ هزار قطعه ای مجتمع صنعتی پرورش شتر مرغ در روستای چاهپیر تنگستان آغاز شد.

 این طرح در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار با ظرفیت تولید ۴۳۰۰ قطعه شتر مرغ با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۵ نفر اجرا می شود.

نوذر منفرد مدیرکل جهاد کشاورزی در این آیین گفت: در هفته دولت ۱۰ پروژه شاخص با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان و ایجاد ۴۱۰ شغل افتتاح و عملیات اجرایی ۶ پروژه با اعتبار ۱۸۴۴ میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال ۵ هزار و ۱۹۱ نفر در بخش کشاورزی آغاز می شود.

منفرد اضافه کرد: همچنین در هفته دولت ۶۲ واحد تولیدی بخش کشاورزی  با اعتبار ۲۷۲ میلیارد تومان با اشتغال ۶۵۳ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.